Oldal tartalma

Üdvözöllek az oldalon!
Ide gyűjtöttem pár blogot, ahol jó dolgokat lehet találni!

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ FÉNYKÉPEKET is teszek fel. Kicsit feldobom vele az oldalt.:)
A fényképezés nagyon régóta foglalkoztat. Megörökíteni egy pillanatot az életből, ami talán soha többé nem tér vissza ...

Az oldalon látható fotók a szerző kizárólagos tulajdonát képezik, engedély nélkül semmilyen más célra nem használhatóak fel.
MINDEN JOG FENNTARTVA!

A blog 2010.04.04.-én lett létrehozva.

2010. május 5., szerda

Emlék 2003 - 2010

Görény nélkül lehet élni ....... - de minek?


Saját szerzemény kis kedvencünkért:

Fény volt a szemében, Harcolt hogy élhessen.
Az ellenfél győzött, nem fáj már semmi sem.
Csend lett, végtelen üresség,
A vidám óráknak vége, hívta a messzeség.
Elszállt az élettel, a szomorú végzettel,
Csak képek maradtak az emlékekkel.



Szeretnek sokat játszani, még idősebb korukban is. Felfedezni, bolondozni, elbújni, meglepni. Megszerezni, elvinni, elrejteni dolgokat. ...


Nem mindenki szereti ezeket az állatokat, de aki ismeri őket, az tudja, hogy milyen tulajdonságokkal rendelkeznek, mennyire aranyosak. Ahogy felnőnek, okosodnak, kialakul egyéniségük, más mint egy kutya vagy macska. Nem sok házi kedvenc képes annyira színessé tenni életünket, mint ŐK!
/az utolsó 2 kép, még mobillal készült/

7 megjegyzés:

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Kedves Monessa! Nagyon sajnálom, hogy elment ez a kis drága. :( Imádom ezeket a kisállatokat, bár nekem még nem volt, de mindig vágytam rá, csak úgy gondoltam, hogy nem vehetek magamhoz, mert korán mentem dolgozni, és későn értem haza. Sokat lett volna egyedül, és azt hallottam, hogy ők igénylik a társaságunkat, a foglalkozást, törődést. Nagyon édes kis bohócok.
Sajnálom. :(

F.K.L. írta...

Sajnálom...tudom én is milyen elveszíteni egy házi kedvencet.Télen kellett egy kutyusomat elaltatni,most pedig ki kell mennem külföldre,el kellett a boxeromat ajándékozni.Minden nap megsiratom,pedig tudom,hogy jó helyre kerül...nagyon nehéz,és mindez a pénz miatt....áááá,az élet egy rakás...(bocsi,hogy itt,és most!)

Monessa írta...

Köszönöm, hogy írtatok.

Unknown írta...

Kedves Monessa!
Teljesen átérzem a fájdalmadat, nekem két kis rosszaságom volt már. Hatalmas űrt hagytak maguk után - még a mai napig emlegetjük a lányommal a csínytevéseiket és hihetetlen okosságukat!
Most egy nyuszi kislányunk van, mivel ő nem ragadozó, könnyebben kezelhető, bár ő sem egyszerű eset:)
De azért egyszer még biztos lesz egy ilyen kis csintalan, tündéri jószágom:)
Osztozom bánatodban, és kívánom, hogy mielőbb költözzön be hozzátok egy újabb kis örömgombóc!

Tarczali Éva írta...

Nézegetve a fotókat és az irományokat, biztos sokat jelentett neked. Február 18.én ment el örökre tőlem Sissy, a kutyám. Tudom mit jelent... :( Ő bennem él mai napig, bennem van..Van egy másik kutyus, de ő közel sem Sissy ... Na de fel a fejjel.

Monessa írta...

Köszi a hozzászólásokat! Tudom hogy lesz még az életben görényem, de szerintem egyik sem fog hasonlítani őrá, a kis cukipofára. Ő elég vad vérvonallal rendelkezett, de nagyon szelíddé varázsoltam.Sokáig fog hiányozni.Ha netán lesz másik, még akkor is.

Yana írta...

Kedves Monessa!
Részvétem a kis csöpség végett :-(((
Nekem is van 2 görénykém, illetve valójában 3 volt, csak az egyik megszökött :-(
Az én göris oldalam: http://gorijeim.blog.hu, ha kíváncsi lennél rájuk.
Emléke örökké megmarad a kis görikének!